środa, 4 listopada 2015

Październik na Insta



Uwielbiam patery!

W październiku westwing uszczęśliwił mnie taką, z drewna mango.
Tzn. mąż mnie uszczęśliwił, płacąc, westwing tylko wysłał.

 Następnie Zurbaran zmartwychwstał i trzasnął taką oto martwą naturę.
(martwy malarz plus martwa natura, dżizas) 
Słońce!
You are amazing! I know

tzw. wypieki domowe, ale nie łudźmy się, Kaszmirowa z Nigellą nie ma wiele wspólnego (poza  rozmiarem tyłka, przy czym, pamiętajmy! Nigella ma talię)
ciasto francuskie, plus figi
Nawet lampki zakupiłam. O takie, jak na tym krzywym zdjęciu. Całe życie się jednak człowiek uczy.
Wystarczy przechylić lekko głowę w prawo i zmrużyć lewe oko, wtedy zdjęcie jest o.k. pff
Lampeczki
Teraz to się w kaszmirowym domu dużo czyta i dużo pije.
Tzn. zawsze się dużo piło. 

Herbaty z miodem spadziowym i malinami się teraz dużo pije. Krakowski kredens, bdb. Grube książki się ceni i szanuje. Koniec czytania przewidujemy na jakiś 2031, na korytarzu liceum, kiedy Najmłodszy będzie pisał maturę, a zdenerwowana Kaszmirowa puknie się w głowę: "a co to ja jeszcze miałam do poczytania kiedyś..."

Romansik? Obyczajówka? Szkoci? Lubię
Obca, Diana Gabaldon.
To się dziewczyna zagubiła! W czasie! Nadal czytam...
Recenzja: maj 2031. Kiedyś lubiłam grube ksiązki. 

Robinson Crusoe w kosmosie
Marsjanin, Andy Weir
A ten chłopak się zgubił w przestrzeni. 
Polecam wszystkim, którzy się wybierają w międzyplanetarne podróże. 
Tzn. radzę się jednak nie wybierać, jeśli się nie jest botanikiem. Z NASA.
Wiem, że podróże kształcą, ale głównie tych, co przeżyli. 

Podręcznik survivalu na Księżycu plus orzeźwiające, bo nieco z dystansu (he, he) spojrzenie na ludzki bałagan, w którym się nieustannie krzątamy. Plus mega sympatyczny narrator. Do schrupania.


Na zdjęciach moje życie wygląda bdb, co nie?



16 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie skradło moje serce <3 cudowny klimat! Mocno zastanawiam się nad tymi filiżankami z H&M Home, są piękne. Ja z kolei mam brzydki nawyk czytania kilku książek naraz :P Przesyłam ciepłe jesienne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ElwiraK dziękuję :) Niewielka w tym moja zasługa, tylko srajfona, którym robię wszystkie zdjęcia :)

      Usuń
  2. Zdjęcie nr 1 i 2 dzisiaj kocham u Ciebie. Piękne!
    Lampeczki-kuleczki też mam. Białe mam, a Ty? Srebrne? Czy białe? Bo przechylam i przechylam i kadr się prostuje, ale koloru nie jestem pewna :-).
    Patery i tace, koce i pledy to chyba moje największe miłości wnęczarskie ;-). Twoje - piękne! A jeszcze kubki i ścierki wielbię. Twoje - piękne!
    Pięknie dziś u Ciebie, zawsze pięknie, ale dzisiaj to aż wyjątkowo. You are amazing, ofkors :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Upajam sie tymi niezawodnymi od Ciebie pochwałami :-)
    Kuleczki srebrne, dają ciele światło. Lubię!
    Ja tez posiadam umiłowanie w tacach i kocach.
    Thank You!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięęęęknie!
    A ja wszystko stare mam. Obrazy, serwisy, pościele z mereżką, ale w nowoczesnych murach. Ach, a może by tak faktycznie tym lajfstajlem się zająć?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pościele z mereżką są pożądane teraz bardzo.
      Lajfstajlem to słyszałam, że się opłaca być. Płacą obficie i często.
      Tzn. tak słyszałam ;-)

      Usuń
    2. No tego jeszcze nie wiem :D

      Usuń
  5. Witaj,dziękuje ci bardzo za odwiedziny, miło mi cię gościć u siebie mam nadzieje ze jeszcze wpadniesz:)))))) podczytuje cię od niedawna ale jeszcze wszystkiego nie przeczytałam,świetny jest twój blog i zdjęcia, i pare tytułów książkowych sobie odpisałam. Zajrzałam do posta pod hasłem monstera i : a. Zasłony są świetne i fotelik który jest cudny, b. Dobry pomysł z ta roślinna dekoracja c. Masz dobry gust. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. La Mia Barbotina, oczywiście, że wpadnę :-)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia! Bardzo ciepłe i przytulne wnętrze, aż chce się usiąść z ciepłą herbatą i lekturą. Może u nas znajdziesz jakieś dekoracje do Twojego pięknego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwsze to Bożena chciała powiedzieć, że masz fantastyczny dryg do fotografii. Pikne te fotografie, jakoż i obiekty uwiecznione. Patery też Bożena wielbi pasjami, tak jak i tace wszelakie i znosi do domu co rusz jakiś taki grat, który otem zbiera kurz.
    A ta piętrowa paterka cudna. Bożena idzie molestować Stefana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak? I jak? Czy Stefan wystarczająco już zmolestowana, czy noc jeszcze młoda i będą z tego młode paterki?

      Usuń
    2. the service you are trying to reach is currently unavailable. Tyle się Bożena na razie dowiedziała ;)

      Usuń